Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις

Στην ηλεκτρονική διεύθυνση isferry.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις κρατήσεις σας 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα με την χρήση της πιστωτικής σας κάρτας ή με διαταγή πληρωμής (τραπεζικό έμβασμα).

Τηλεφωνικά μπορείτε να επικοινωνείτε με την isferry.gr από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30-16:30 και Σάββατο 08:30-12:00 (GMT 1) (εκτός εορτών και αργιών).

Η isferry.gr προσπαθεί να επεξεργάζεται τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα και εκτός ωρών λειτουργίας, όμως δεν εγγυάται ότι αυτό θα είναι πάντα εφικτό.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα λιμενικά πρακτορεία των ακτοπλοϊκών εταιρειών ανοίγουν 2-3 ώρες πριν τον απόπλου. Παρακαλείστε να παραλάβετε τις κάρτες επιβιβάσεις εγκαίρως.

Η χρήση των υπηρεσιών μας στο διαδίκτυο διέπονται από τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών τις ιστοσελίδας μας.


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Οι διαδικτυακοί τόποι isferry.gr, isferry.de, isferry.com, isferry.co.uk είναι ιστοσελίδες της εταιρείας T.r.a.v.e.l.t.i.c.k.e.t. - Online Travel Reservations & Tourist Enterprises Sarl. Το Γραφείο Γενικού Τουρισμού T.r.a.v.e.l.t.i.c.k.e.t. - Online Travel Reservations & Tourist Enterprises Sarl. λειτουργεί σύμφωνα με την λουξεμβουργιανή νομοθεσία με αριθμό αδείας 10067186/0. Η εταιρεία T.r.a.v.e.l.t.i.c.k.e.t. - Online Travel Reservations & Tourist Enterprises Sarl. είναι επίσημος συνέταιρος όλων των ταξιδιωτικών εταιρειών των οποίων οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις αναφέρονται πιο πάνω. Η εταιρεία T.r.a.v.e.l.t.i.c.k.e.t. - Online Travel Reservations & Tourist Enterprises Sarl., όπως και οι άνω αναφερόμενες διευθύνσεις θα αποκαλούνται «Πρακτορείο» στο εξής.

Το «Πρακτορείο» λειτουργεί ως διαμεσολαβητής τουριστικών υπηρεσιών όπως κρατήσεις αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων κτλ. και λειτουργεί σύμφωνα με τους λουξεμβουργιανούς νόμους.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

α) Αναζήτηση δρομολογίου, β) έλεγχος στιγμιαίας διαθεσιμότητας*, γ) επιλογή ναυτιλιακής εταιρείας και δρομολογίου, δ) συμπλήρωση στοιχείων επιβατών και υπευθύνου κράτησης, ε) συμπλήρωση στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ζ) δέσμευση κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη, η) επιβεβαίωση κράτησης ή απόρριψη (μη αποδεκτή κράτηση λόγω π.χ. μη επαρκούς διαθεσιμότητας στο πλοίο, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας, σφάλμα συστήματος κ.ά.), θ) χρέωση κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη, ι) εκτύπωση PTA (ηλεκτρονικού) εισιτηρίου και κωδικών αναφοράς της κράτησης (εφόσον επιβεβαιωθεί η κράτηση), κ) παραλαβή PTA εισιτηρίων από το λιμάνι και την ημέρα αναχώρησης (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση), λ) επιβίβαση στο πλοίο (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση).

Στη περίπτωση που δεν εμφανισθεί στην οθόνη του υπολογιστή, η φόρμα επιβεβαίωσης της κράτησης και δεν είναι εφικτή η εκτύπωση του PTA ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η κράτησή δεν έχει γίνει αποδεκτή (π.χ. μη επαρκής διαθεσιμότητα στο πλοίο, άκυρη πιστωτική κάρτα, σφάλμα συστήματος, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας κ.ά.) και η επιβίβαση στο πλοίο δεν είναι εφικτή.

*= Ο έλεγχος διαθεσιμότητας είναι στιγμιαίος και δεν διασφαλίζει επιβεβαίωση επιτυχημένης κράτησης. Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της για διαφόρους λόγους.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της. Αν και η εταιρεία μας αποδεσμεύει άμεσα το ποσό δέσμευσης της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη, υπάρχει καθυστέρηση πίστωσης του λογαριασμού που οφείλεται στις διατραπεζικές συμφωνίες και όχι στη isFerry.

Σας συνιστούμε να αποφεύγετε την επανάληψη της κράτησης και να επικοινωνείτε μαζί μας για εναλλακτικά δρομολόγια (Τηλ.: +30 211 800 8990, E-Mail: support@isferry.com), ειδικά την υψηλή περίοδο: Πάσχα, Αργίες, Ιούλιο, Αύγουστο κλπ.


ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

Όλες οι χρηματικές συναλλαγές, όπως και οι εκκαθαρίσεις πιστωτικών καρτών, γίνονται μέσω του ταξιδιωτικού γραφείου Travelticket Online Sarl. (αριθ. Αδείας: 10067186/0), που έχει την έδρα του στο Λουξεμβούργο (46, Rue Maximilien, L-6463 Echternach).


ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

Κατά το check-in η isFerry και οι συνεργάτες της, διατηρούν το δικαίωμα να γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι σχετικά με πιστότητα της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη που χρησιμοποίησε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόμα της isFerry. Σας συνιστούμε να έχετε μαζί σας φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων εφόσον δεν είστε κάτοχοι αυτής και χρησιμοποιήσατε άλλου κατόχου. Τυχόν αδυναμία απόδειξης της ταυτονυμίας η/και πιστότητας της πιστωτικής κάρτας, η isFerry και οι συνεργάτες της, μπορεί να αποτρέψουν τουλάχιστον την είσοδο των επιβατών στο πλοίο!


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ

Όλοι οι επιβάτες πρέπει να έχουν έγκυρο διαβατήριο και άλλα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη, εάν οι τοπικές αρχές απαγορεύσουν την συνέχιση του ταξιδιού σε κάποιον επιβάτη. Η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση σε επιβάτες που δεν φέρουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Σε περίπτωση που επιβληθεί κάποιο πρόστιμο στην ακτοπλοϊκή εταιρεία, ο επιβάτης που δεν είχε τα απαραίτητα έγγραφα, θα χρεωθεί με το αντίτιμο του προστίμου. Σε περίπτωση που οι τελωνειακές αρχές απαγορεύσουν την είσοδο στην χώρα, ο επιβάτης αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου το κόστος του ταξιδιού της επιστροφής του. Έγγραφα ταυτοποίησης πρέπει να προσκομίζονται και για παιδιά και νήπια. Για όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετίας απαιτείται η αστυνομική ταυτότητα για την είσοδο στην Ελλάδα. Σε κατοίκους άλλων κρατών ή ανιθαγενείς συνιστάται να πάρουν τις πληροφορίες για τους κανονισμούς που τους αφορούν από το αρμόδιο προξενείο ή την αρμόδια πρεσβεία και να τους τηρήσουν. Όλοι οι επιβάτες και όλα τα αντικείμενα που επιβιβάζονται στο πλοίο μπορούν να υποβληθούν σε έλεγχο. Όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με αυτό, δε θα γίνονται δεκτοί στο πλοίο και θα παραδίδονται στις λιμενικές αρχές. Όλοι οι επιβάτες οφείλουν να δείχνουν την κάρτα επιβίβασης και ένα έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα στο προσωπικό του πλοίου όταν τους ζητηθεί. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση σε όποιον δεν έχει έγκυρη κάρτα επιβίβασης και ταξιδιωτικά έγγραφα ή δεν είναι σε θέση να αποδείξει την ταυτότητά του. Από τη στιγμή που οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο πλοίο, απαγορεύεται να κατέβουν από το πλοίο μέχρι την αναχώρησή του. Σε περίπτωση που κάποιος επιβάτης θελήσει να κατέβει, θα πρέπει να πάρει μαζί του όλες τις αποσκευές και το όχημα του. Εάν ένας επιβάτης φέρει όπλο μαζί του, θα πρέπει να το δηλώσει όταν κάνει την κράτηση.


CHECK-IN/ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ

Όλοι οι επιβάτες, με ή χωρίς αυτοκίνητο, πρέπει να περάσουν από τον έλεγχο (check-in): Εκεί είναι που θα λάβουν την κάρτα επιβίβασης, η οποία είναι απόλυτα απαραίτητη, προκειμένου να μπορέσουν να επιβιβαστούν στο πλοίο και την οποία θα πρέπει να φυλάξουν μέχρι την αποβίβασή τους.

Οι ταξιδιώτες πρέπει να βρίσκονται τουλάχιστον 2 ώρες (δρομολόγια Αδριατικής) ή 1 ώρα (εγχώρια ελληνικά δρομολόγια) πριν το απόπλου στο Check-in. Επιβάτες με όχημα ή με κράτηση για camping on board, πρέπει να είναι 3 ώρες πριν τον απόπλου στο Check-in. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος ή εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη θέση (χωρίς επιστροφή χρημάτων).

Σας υπενθυμίζουμε ότι το Check-in τελειώνει 30 λεπτά πριν την αναχώρηση.

Για το Check-in θα χρειαστείτε
1) Τον αριθμό αναφοράς και τον αριθμό κράτησης (ηλεκτρονικό εισιτήριο/ επιβεβαίωση) της κράτησής σας.
2) Έγκυρη αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο για κάθε επιβάτη που περιλαμβάνεται στην κράτηση.
3) Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και άδεια οδήγησης του οδηγού

- Το εισιτήριο δεν μεταβιβάζεται.
- Ο μεταφορέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση (χωρίς επιστροφή χρημάτων σε επιβάτες που δεν προσκομίζουν τα άνω έγγραφα).
- Η επιβίβαση του οχήματος γίνεται από τον οδηγό και μόνο, σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας SOLAS.
- Οι επιβάτες των οχημάτων πρέπει να αποβιβάζονται από αυτά πριν την είσοδο του οχήματος στο πλοίο.
- Τα οχήματα φορτώνονται με σειρά προτεραιότητας που καθορίζεται από τον καπετάνιο του πλοίου και/ή του αρμόδιου προσωπικού και σταθμεύονται στη θέση που τους υποδεικνύεται.
- Στο κατάστρωμα παρκαρίσματος ο οδηγός λαμβάνει απόδειξη για το όχημα, στο οποίο αναγράφεται η θέση και το κατάστρωμα.
- Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού απαγορεύεται η πρόσβαση στα καταστρώματα παρκαρίσματος για λόγους ασφάλειας, γι’αυτό το λόγω είναι απαραίτητο να παίρνονται όλα τα αντικείμενα που χρειάζονται για το ταξίδι πριν τον απόπλου.

Σημείωση για την είσοδο στην Τουρκία με όχημα: Οι επιβάτες που επιθυμούν να εισέλθουν με το όχημα τους στην Τουρκία, υποχρεούνται να δηλώσουν το όχημα στο διαβατήριό τους κατά την είσοδο (η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος πρέπει να είναι στο όνομα του οδηγού/επισκέπτη στην Τουρκία). Σε αυτή την περίπτωση συνιστάται οι οδηγοί να ταξιδεύουν με διαβατήριο.


ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Στην διαδικασία του Check-in, η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει το δικαίωμα να ελέγξει τις διαστάσεις του οχήματος για το οποίο έχει γίνει κράτηση. Εάν οι διαστάσεις αποκλίνουν από αυτές που έχουν δηλωθεί, οι επιβάτες καλούνται να πληρώσουν τη διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου.


ΑΚΥΡΩΣΗ

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας πλοηγηθείτε στο κεντρικό μενού και πατήστε "Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ" για να μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα. Τηλεφωνικές ακυρώσεις κρατήσεων δεν μπορούν να γίνουν δεκτές.


ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ* ΑΠΟ ΤΗΝ isFERRY

α) ανεπαρκή ή λανθασμένα στοιχεία για τους επιβάτες και για το άτομο που κάνει την κράτηση (π.χ.: άγνωστοι ή παραπλανητικοί αριθμοί τηλεφώνου και /ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις, λανθασμένες ή ψευδείς δηλώσεις για τα ονόματα των επιβατών και του ατόμου που είναι υπεύθυνο για την κράτηση, λανθασμένα ή ψευδή στοιχεία για το όχημα (π.χ. διαστάσεις κτλ.).
β) λανθασμένα στοιχεία για τον νόμιμο κάτοχο της πιστωτικής κάρτας
γ) μετά από την μη-ή ανεπαρκή προσκόμιση απαραιτήτων εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα, πιστοποιητικό νόμιμου κατόχου της πιστωτικής κάρτας κτλ.), τα οποία το «πρακτορείο» και οι συνεργάτες του έχουν δικαίωμα να ζητήσουν από το άτομο που πραγματοποιεί την κράτηση.

* = σε περίπτωση ακύρωσης λόγω ενός ή περισσοτέρων από τα άνω σημεία (α,β,γ ), ο χρήστης/επιβάτης επιβαρύνεται με όλα τα έξοδα ακύρωσης που νομικά προκύπτουν.


ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Οι αλλαγές των προπληρωμένων PTA ηλεκτρονικών εισιτηρίων (πριν τη παραλαβή των προτύπων εισιτηρίων/κουπονιών και εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω του «Πρακτορείου» (isFerry) και υπόκεινται στους όρους κράτησης του «Πρακτορείου» (isFerry) και της ναυτιλιακής εταιρείας. Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιούν οποιαδήποτε αλλαγή των εισιτηρίων.

Διαδικασία τροποποίησης/αλλαγής της κράτησης: α) Ακύρωση προηγούμενης (ισχύουν οι όροι ακύρωσης της ναυτιλιακής εταιρείας και του «Πρακτορείου»/isFerry), β) Νέα κράτηση με τις επιθυμητές υπηρεσίες (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο πλοίο). Η αναφερόμενη διαδικασία αλλαγής της κράτησης, ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και για οποιοδήποτε λόγο και αιτία.

- Οι αλλαγές των προτύπων εισιτηρίων (εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω των κεντρικών γραφείων της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας (ισχύουν οι όροι της ναυτιλιακής εταιρείας). Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν έχουν τη δυνατότητα οποιασδήποτε αλλαγής των εκτυπωμένων προτύπων εισιτηρίων ανεξαρτήτως ποιος είναι ο εκδότης.


ΤΕΛΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ (επιπλέον στα τέλη ακύρωσης του εκάστοτε μεταφορέα)

- Σε περίπτωση που χρειαστεί να τροποποιήσετε (αλλάξετε) την κράτησή σας, παρακαλούμε να μας στείλετε εγκαίρως E-Mail: support@isferry.com.
- Η κάθε αλλαγή ή τροποποίηση ολόκληρης ή μέρους της ήδη επιβεβαιωμένης κράτησης, το «Πρακτορείο» παρακρατεί το ποσόν των σαράντα (40) Ευρώ όταν πρόκειται για διεθνή δρομολόγια (ανά κράτηση, ανεξαρτήτως του κόστους των εισιτηρίων) ή όταν πρόκειται για δρομολόγια εντός Ελλάδας, το ποσόν των δέκα πέντε (15) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι έως 200 Ευρώ ή το ποσόν των είκοσι πέντε (25) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι άνω των 200 Ευρώ. Έξοδα διαχείρισης και έξοδα κράτησης (service fee) δεν επιστρέφονται.
- Οι τροποποιήσεις (αλλαγές) των PTA ηλεκτρονικών εισιτηρίων (πριν τη παραλαβή των προτύπων εισιτηρίων/κουπονιών και εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω του «Πρακτορείου» (isFerry) και υπόκεινται στους όρους κράτησης του «Πρακτορείου» (isFerry) και της ναυτιλιακής εταιρείας. Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιούν οποιαδήποτε τροποποίηση (αλλαγή) των εισιτηρίων.

Διαδικασία τροποποίησης/αλλαγής της κράτησης: α) Ακύρωση προηγούμενης (ισχύουν οι όροι ακύρωσης της ναυτιλιακής εταιρείας και του «Πρακτορείου»/isFerry), β) Νέα κράτηση με τις επιθυμητές υπηρεσίες (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο πλοίο). Η αναφερόμενη διαδικασία τροποποίησης/αλλαγής της κράτησης, ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και για οποιοδήποτε λόγο και αιτία

- Οι τροποποιήσεις (αλλαγές) των προτύπων εισιτηρίων (εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω των κεντρικών γραφείων της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας (ισχύουν οι όροι της ναυτιλιακής εταιρείας). Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν έχουν τη δυνατότητα οποιασδήποτε τροποποίησης (αλλαγής) των εκτυπωμένων προτύπων εισιτηρίων ανεξαρτήτως ποιος είναι ο εκδότης.

Σε κάθε περίπτωση συνιστούμε τη σύναψη ασφάλισης ακύρωσης ταξιδιού!

Σημείωση: Οι όροι ακύρωσης του «Πρακτορείου» διαφέρουν από αυτούς της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας και διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να εξυπηρετούν την απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.


ΤΕΛΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Δρομολόγια Αδριατικής (π.χ. Ιταλία-Ελλάδα )
- 0% σε περίπτωση μη πραγματοποίησης ταξιδιού για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία).
- Έως 45 ημέρες πριν την αναχώρηση: το εισιτήριο ακυρώνεται χωρίς τέλη ακύρωσης
- 44 έως 31 ημέρες πριν την αναχώρηση: 25 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 30 έως 21 ημέρες πριν την αναχώρηση: 50 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 20 έως 14 ημέρες πριν την αναχώρηση: 75 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 13 ημέρες έως τον απόπλου: 100 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- NO-SHOW και μετά την αναχώρηση: Δεν επιστρέφονται χρήματα και δε γίνονται αλλαγές στα εισιτήρια.

Ακυρώσεις Εισιτηρίων με Έκπτωση (π.χ. έκπτωση Early Booking, ή Προσφορά ’νοιξης κτλ.)
- Σε περίπτωση ακύρωσης μετά την ολοκλήρωση της κράτησης ο πελάτης χάνει κάθε δικαίωμα επιστροφής των ναύλων.

Δρομολόγια εντός Ελλάδας
- 0% σε περίπτωση μη πραγματοποίησης ταξιδιού για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία).
- Έως 31 ημέρες πριν την αναχώρηση: το εισιτήριο ακυρώνεται χωρίς τέλη ακύρωσης
- 30 έως 21 ημέρες πριν την αναχώρηση: 25 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 20 έως 14 ημέρες πριν την αναχώρηση: 50 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 13 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση: 75 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 7 ημέρες έως τον απόπλου: 100 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- NO-SHOW και μετά την αναχώρηση: Δεν επιστρέφονται χρήματα και δε γίνονται αλλαγές στα εισιτήρια.

Υπόλοιπα Ευρωπαϊκά Δρομολόγια (π.χ. Ιταλία-Ισπανία, Ιταλία-Σαρδηνία, Ιταλία-Σικελία κτλ.)
- 0% σε περίπτωση μη πραγματοποίησης ταξιδιού για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία).
- Έως 50 ημέρες πριν την αναχώρηση: το εισιτήριο ακυρώνεται χωρίς τέλη ακύρωσης
- 49 έως 40 ημέρες πριν την αναχώρηση: 25 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 39 έως 30 ημέρες πριν την αναχώρηση: 50 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 29 έως 15 ημέρες πριν την αναχώρηση: 75 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- 14 ημέρες έως τον απόπλου: 100 % της τιμής του εισιτηρίου ως τέλη ακύρωσης
- NO-SHOW και μετά την αναχώρηση: Δεν επιστρέφονται χρήματα και δε γίνονται αλλαγές στα εισιτήρια.

Ακυρώσεις Εισιτηρίων με Έκπτωση (π.χ. έκπτωση Early Booking, ή Προσφορά άνοιξης, έκπτωση πρόορων κρατήσεων κτλ. )
- Σε περίπτωση ακύρωσης μετά την ολοκλήρωση της κράτησης ο πελάτης χάνει κάθε δικαίωμα επιστροφής των ναύλων.

Όροι ακύρωσεις
- Ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν μόνο από το «Πρακτορείο». Τα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να πραγματοποιήσουν μια ακύρωση χωρίς την επιστροφή χρημάτων.
- Το «Πρακτορείο» έχει το δικαίωμα να κρατήσει το συνολικό αντίτιμο του εισιτηρίου, όταν ο επιβάτης διακόψει πρόωρα το ταξίδι ή όταν κάνει μόνο μερική ή καθόλου χρήση του εισιτηρίου επιστροφής.
- Σε περίπτωση οικονομικών διαφορών λόγω αλλαγών, για οποιονδήποτε λόγο, στην κατηγορία της καμπίνας, στον τύπο θέσης και στο όχημα από εκπτωτικό εισιτήριο, η διαφορά δεν επιστρέφεται.
- Η επιστροφή χρημάτων από ακύρωση εισιτηρίων μπορεί να γίνει έως και 3 μήνες μετά το πέρας του ταξιδιού. Οι αιτήσεις για επιστροφή ναύλων πρέπει να γίνονται γραπτώς.

Εξαιρέσεις
1. Ισχύει για τις ναυτιλιακές εταιρείες Seajets και Hellenic Seaways:
- 31 ημέρες πριν από την αναχώρηση: τα ακυρωτικά τέλη του "Πρακτορείου".
- 30 ημέρες πριν από την αναχώρηση ή σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν εμφανιστεί κατά την επιβίβαση, το εισιτήριο δεν μπορεί να αλλάξει, να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί (μέρος ή ολόκληρο) για οποιοδήποτε λόγο. Η αξία των εισιτηρίων δεν επιστρέφεται.
2. Ισχύει για τις γραμμές Grimaldi Lines: Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, τα εισιτήρια δεν μπορούν να αλλάξουν, να τροποποιηθούν ή να ακυρωθούν (μέρος ή ολόκληρο) για οποιοδήποτε λόγο. Η αξία των εισιτηρίων δεν επιστρέφεται.
3. Εισιτήρια Early Booking: Η αξία των εισιτηρίων δεν επιστρέφεται.
4. Οι Ακυρωτικοί Όροι του "Πρακτορείου" διαφέρουν από αυτούς της αντίστοιχης ναυτιλιακής εταιρείας προκειμένου να καταστεί δυνατή η λειτουργία της online διαδικασίας κράτησης.
5. Οι όροι ακύρωσης του «Πρακτορείου» διαφέρουν από αυτούς της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας και διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να εξυπηρετούν την απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Σε κάθε περίπτωση συνιστούμε τη σύναψη ασφάλισης ακύρωσης ταξιδιού!


ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΑΣ

Το συνολικό ποσό για το ακτοπλοϊκό εισιτήριο περιλαμβάνει: την κράτηση για το ταξίδι, πιθανές αυξήσεις του επίναυλου καυσίμων, όλους τους φόρους (λιμενικό φόρο, ΦΠΑ κτλ.), τέλη κράτησης και τέλη συναλλαγών. Τα τέλη εξαρτώνται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία, τον προορισμό του ταξιδιού, το συνολικό ποσό, το είδος της συμφωνίας μεταξύ του Πρακτορείου και της Ναυτιλιακής Εταιρείας (εισιτήρια / διαθεσιμότητα, προπληρωμές κ.λ.π.) και τον τρόπο πληρωμής.

Σημείωση για την είσοδο στην Τουρκία: Στις ακτοπλοϊκές διαβάσεις Χίος-Τσεσμέ, Τσεσμέ-Χίος, Ρόδος-Μαρμαρίδα, Μαρμαρίδα-Ρόδος, Μπόντρουμ-Κως, Κως-Μπόντρουμ, Φέτιγιε-Ρόδος και Ρόδος-Φέτιγιε τα λιμενικά τέλη ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ στις τιμές και καταβάλονται τοπικά κατά την επιβίβαση στο πλοίο.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΝΑΥΛΩΝ

Σε περίπτωση που έχετε ήδη πάρει τα εισιτήρια σας σε χάρτινη μορφή (κάρτα επιβίβασης) από τα τοπικά λιμενικά πρακτορεία/κιόσκια/check-in των ακτοπλοϊκών εταιρειών και το πλοίο για κάποιο λόγο δεν αναχωρήσει (απεργία, διαμαρτυρία, κακοκαιρία κτλ.), θα πρέπει να στείλετε τα πρωτότυπα εισιτήρια ταχυδρομικώς στον Αντιπρόσωπό μας (Takt Tours Ltd., Λεωφ. Μαραθώνος 21, 19005 Νέα Μάκρη Αττικής, Ελλάδα), προκειμένου να λάβετε τα χρήματα των εισιτηρίων. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει έως και 3 μήνες μετά το πέρας του ταξιδιού.


ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Για πιο εύκολη χρήση το «πρακτορείο» έχει κωδικοποιήσει όλες τις παροχές για τις οποίες μπορεί να γίνει κράτηση, όπως π.χ. κατηγορία καμπίνας, τύπος οχήματος κτλ. Οι κωδικοί διαφέρουν από αυτούς των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Σε κάθε περίπτωση όμως ισχύουν οι κωδικοί των εταιρειών, που εμφανίζονται στο 4ο βήμα της κράτησης στην οθόνη σας (πριν από τους Γενικούς Όρους) και μετά την ολοκλήρωση της κράτησης ως πληροφορίες στο ηλεκτρονικό σας εισιτήριο. Μετά την αποδοχή των Γενικών Όρων ο χρήστης παραιτείται από κάθε απαίτηση έναντι του «πρακτορείου», που σχετίζεται με αποκλίσεις των κωδικών μεταξύ του «πρακτορείου» και της ναυτιλιακής εταιρείας.


ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Όλες οι κρατήσεις που γίνονται στον ιστότοπο του «πρακτορείου» έχουν άμεση ισχύ. Μετά την πληρωμή των εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα εμφανίζεται το επιβεβαιωμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο και η κράτησή σας είναι έγκυρη.

Οι κρατήσεις που εξοφλούνται με τραπεζικό έμβασμα είναι υποθετικές και μπορούν να επιβεβαιωθούν από το «πρακτορείο» μόνο αφού αυτό λάβει το αντίγραφο της διαταγής πληρωμής και κατόπιν διαθεσιμότητας των παροχών που έχετε επιλέξει στην εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία. Εάν δεν είναι δυνατή η επιβεβαίωση κράτησης για κάποια επιλεγμένη παροχή, το «πρακτορείο» υποχρεούται να προσφέρει ισάξια παροχή σε αντικατάσταση. Εάν και αυτό δεν είναι δυνατόν, τότε επιστρέφεται το συνολικό ποσό του εισιτηρίου.


ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΒΡΕΦΩΝ

Αν και το Πρακτορείο καταβάλει κάθε προσπάθεια για να απολαμβάνετε όλων των βρεφικών εκπτώσεων που τυχόν προσφέρουν οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες, μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις που δεν εξυπηρετούνται αυτές οι εκπτώσεις από το(α) συνεργαζόμενο(α) σύστημα(τα) κρατήσεων.

Ρητά δηλώνετε ότι δεν έχετε καμία απαίτηση έναντι του Πρακτορείου για χρεώσεις βρεφών που τυχόν προκύψουν κατά τη διαδικασία της κράτησης κι οποσδήποτε πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση και πληρωμή του(ων) εισιτηρίου(ων).


ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Επειδή στα πλοία υπάρχει περιορισμένος αριθμός καμπινών για άτομα με αναπηρία, αυτές οι καμπίνες πρέπει απαραίτητα να κλίνονται εκ των προτέρων. Παρακαλείστε να μας γνωστοποιήσετε, όταν κάνετε την κράτηση, το είδος βοήθειας που θα χρειαστείτε κατά την παραμονή σας στο πλοίο και εάν φέρνεται μαζί σας αναπηρικό καροτσάκι, περιπατητήρα ή άλλο είδους βοήθημα. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο Check-in στο λιμάνι.


ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Η υπηρεσία Camping on board της Minoan Lines παρέχεται όλο το έτος ενώ εκέινη της Anek-Superfast Ferries από 1η Απριλίου έως 31 Οκτωβρίου. Λόγω των περιορισμένων θέσεων για κάμπινγκ εν πλω, συνιστάται η έγκαιρη κράτηση. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται αυστηρά το μαγείρεμα ή κάθε άλλη χρήση υγραερίου ή φωτιάς. Παρακαλείστε να συμμορφωθείτε με τις οδηγίες που θα σας δοθούν στο πλοίο για την χρήση του camping on board.


ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Μπαγκαζιέρες οροφής, βάσεις στήριξης για ποδήλατα και/ή άλλος εξοπλισμός φόρτωσης που βρίσκεται επιπλέον στο όχημα, μπορεί να χρεωθούν με επιπρόσθετο τέλος από την ακτοπλοϊκή εταιρεία.


ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ

Η μεταφορά κατοικίδιων ζώων εντός των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τους κανονισμούς εισόδου και εξόδου των εκάστοτε κρατών. Μερικές ακτοπλοϊκές εταιρείες χρεώνουν επιπλέον τέλη για τη μεταφορά κατοικίδιων.


ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Η ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν φέρνει καμία ευθύνη για την απώλεια αποσκευών, χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους όσο και στις καμπίνες. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν ή στο λιμενικό γραφείο μετά την άφιξη σας.


ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

-HIGHSPEED, SEAJETS, KATAMAΡAN, ΔΕΛΦΙΝΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών. Χωρίς επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" μαζί σας σε μια μικρή τσάντα.
-ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών (κατά την επιβίβαση). Δεν υπάρχουν περιορισμοί αποσκευών, δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" μαζί σας σε μια μικρή τσάντα.

Η Anek-Superfast Ferries προσφέρει σε όλους τους επιβάτες των πλοίων της, καθορισμένους χώρους αποσκευών (από επιβίβασης), χωρίς περιορισμούς αποσκευών και χωρίς επιπλέον έξοδα.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ/ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ

Το «πρακτορείο» λειτουργεί ως διαμεσολαβητής μεταξύ των συμβαλλόμενων ακτοπλοϊκών εταιρειών και των υπηρεσιών τους και των χρηστών/πελατών του ιστότοπου. Ως διαμεσολαβητής, το «πρακτορείο» δεν ευθύνεται για και δεν αποζημιώνει τυχών καθυστερήσεις, ακυρώσεις, μη διαθεσιμότητα λόγω υπεράριθμων κρατήσεων (overbooking), απεργίες ή προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από ανώτερη βία, εκτός και εάν μια σύμβαση ή έγγραφη δήλωση της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας το ορίζει διαφορετικά. Επίσης, το «πρακτορείο» δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και δεν υποχρεούται να αποζημιώσει τους πελάτες, σε περίπτωση που μια ακτοπλοϊκή εταιρεία σταματήσει να λειτουργεί ή/και πτωχεύσει.

Πληρωμές όλων των ειδών, που γίνονται για κρατήσεις και εκδόσεις εισιτηρίων στο «πρακτορείο», διαβιβάζονται απευθείας και προκαταβολικά στην εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία. Με την ολοκλήρωση της κράτησής σας και μόλις το «πρακτορείο» σας επιβεβαιώσει τον αριθμό κράτησης ή/και εισιτηρίου, που εκδίδεται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία, η ευθύνη για την πληρωμή σας μεταφέρεται άμεσα στην ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Όλες οι ώρες αναχώρησης και άφιξης καθορίζονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και αναφέρονται στην τοπική ώρα των αντίστοιχων κρατών. Το «πρακτορείο» δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και κανέναν λόγο για τυχόν έξοδα (διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε ανώτερη κατηγορία τιμών κτλ.), που προκύπτουν από ακυρώσεις, αλλαγές δρομολογίων των μεταφορέων.

Εάν κάποιος επιβάτης δεν έχει τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα μπορεί να του αρνηθούν την επιβίβαση στο πλοίο. Την ευθύνη την έχει μόνο ο επιβάτης.

Στην περίπτωση απαγόρευσης εισόδου στην εκάστοτε χώρα, ο επιβάτης θα πρέπει να αναλάβει όλα τα έξοδα που προκύπτουν για ταξίδι της επιστροφής του. Σε περίπτωση που του επιβληθεί πρόστιμο από τις αρμόδιες αρχές των λιμένων, αυτό θα πρέπει να καταβληθεί από τον ίδιο τον επιβάτη.

Το «πρακτορείο» δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την μη εκτέλεση του δρομολόγιου ταξιδίου λόγω ανωτέρας βίας. Σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι δυνατή η αποζημίωση μέσω του «πρακτορείου».

Το «πρακτορείο» δεν φέρει καμία ευθύνη για την τήρηση των συμφωνηθέντων παροχών και δεν εγγυάται ή υπόσχεται την καταλληλότητα ή την ποιότητα των ταξιδιωτικών παροχών που απεικονίζονται. Επίσης, το «πρακτορείο», που λειτουργεί αποκλειστικά ως διαμεσολαβητής, δεν αναλαμβάνει την ευθηνή σχετικά με την εγγύηση για την διαθεσιμότητα των ταξιδιωτικών παροχών. Οι πληροφορίες για τις παροχές βασίζονται αποκλειστικά στις πληροφορίες που δίνουν οι υπεύθυνοι φορείς απόδοσης στο «πρακτορείο» και δεν αποτελούν υπόσχεση ή εγγύηση από το «πρακτορείο» προς εσάς.


ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ

Το «πρακτορείο» δεν φέρει καμία ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων και πληροφοριών που ανακοινώνονται (τιμές, περιγραφές προϊόντων κτλ.) στην ιστοσελίδα. Το «πρακτορείο» υπόσχεται, όμως, να κάνει ότι μπορεί προκειμένου να αποφευχθούν λάθη ήτοι να διορθώσει λανθασμένες πληροφορίες.


ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ

Σε περίπτωση νομικών διαφορών ισχύουν οι γενικοί όροι συναλλαγών του «πρακτορείου» και όχι της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας.

 

Copyright 2018 isferry.gr © | all rights reserved