Τροποποιήσεις & ακυρώσεις

Οι τροποποιήσεις και ακυρώσεις είναι, σε ορισμένες περιπτώσεις, αναπόφευκτες. Σας καθοδηγούμε σε αυτή τη διαδικασία μοιραζόμενοι μαζί σας εκ των προτέρων όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για αυτές.

Οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες εφαρμόζουν χρεώσεις ακύρωσης ως εξής:

  • 0% σε περίπτωση ακύρωσης λόγω ανωτέρας βίας (π.χ., κακές καιρικές συνθήκες)
  • Έως 31 ημέρες πριν την αναχώρηση: το εισιτήριο μπορεί να ακυρωθεί ή να αναβληθεί η ημερομηνία ταξιδιού χωρίς καμία επιβάρυνση.
  • Έως 30-15 ημέρες πριν την αναχώρηση: 50% του ναύλου του εισιτηρίου ως ακυρωτικά. Εναλλακτικά, η ημερομηνία ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (η διαφορά στον ναύλο πρέπει να καταβληθεί)
  • Έως 14-8 ημέρες πριν την αναχώρηση: 75% του ναύλου ως χρέωση ακύρωσης. Εναλλακτικά, η ημερομηνία ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (η διαφορά στον ναύλο πρέπει να καταβληθεί)
  • Έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: 100% του ναύλου ως ακυρωτικά. Εναλλακτικά, η ημερομηνία ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (η διαφορά στον ναύλο πρέπει να καταβληθεί)
  • Τα εισιτήρια προώθησης ή ειδικής προσφοράς (π.χ. προσφορές έγκαιρης κράτησης, ειδικές προσφορές κ.λπ.) δεν επιστρέφονται. Εναλλακτικά, η ημερομηνία ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (η διαφορά στον τυπικό ναύλο πρέπει να καταβληθεί)

Λάβετε υπόψη ότι όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται παραπάνω είναι χωρίς σύμπλεξη. Οι λεπτομερείς όροι κράτησης του μεταφορέα σχετικά με τις ακυρώσεις και τις επιστροφές χρημάτων μπορείτε να δείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και σίγουρα μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας και πριν από την πληρωμή.

Σε κάθε περίπτωση, προτείνουμε προστασία κράτησης, με την οποία λαμβάνετε πλήρη επιστροφή χρημάτων (εξαιρείται το τέλος προστασίας κράτησης) έως και 45 ημέρες μετά την αναχώρησή σας.

Ναι μπορείς. Μεταβείτε στον λογαριασμό μου και ζητήστε ακύρωση κράτησης online 24/7. Περαιτέρω οδηγίες δίνονται εκεί.

Γενικά, ναι, μπορείς. Λάβετε όμως υπόψη ότι οι τροποποιήσεις συχνά αντιμετωπίζονται ως ακυρώσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας και να κάνετε μια νέα.

Ναι μπορείτε! Μέσω της ιστοσελίδας Η κράτησή μου, μπορείτε να διαχειριστείτε την κράτησή σας έχοντας τις ακόλουθες επιλογές:

  • Εμφάνιση της κράτησης
  • Εκτύπωση ή download της επιβεβαίωσης κράτησης
  • Check-in online (web check-in)
  • Ακύρωση της κράτησης
  • Εμφάνιση του ιστορικού κράτησης
  • κι άλλα…

Για να ανακαλέσετε την κράτησή σας, εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας (αυτή που χρησιμοποιήσατε κατά την κράτηση) και τον αριθμό κράτησής σας (θα τον βρείτε στο επάνω μέρος της επιβεβαίωσης της κράτησής σας).

Θα χρεωθείτε από το isferry ένα τέλος ακύρωσης 40,00 ευρώ για διεθνή δρομολόγια και 25,00 ευρώ για δρομολόγια εσωτερικού ανά κράτηση (όχι ανά επιβάτη). Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί ένα τέλος ακύρωσης από τον αντίστοιχο μεταφορέα.

Θα χρεωθείτε από το isferry ένα τέλος ακύρωσης 40,00 ευρώ για διεθνή δρομολόγια και 25,00 ευρώ για δρομολόγια εσωτερικού ανά κράτηση (όχι ανά επιβάτη). Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί ένα τέλος ακύρωσης από τον αντίστοιχο μεταφορέα.

Με τον ίδιο τρόπο, έχετε πληρώσει για την κράτησή σας. Οι επιστροφές χρημάτων (μείον τις χρεώσεις που επιβάλλονται από τον μεταφορέα και το isferry) πιστώνονται στην πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, στο PayPal ή στον τραπεζικό λογαριασμό σας - ανάλογα με τη μέθοδο που επιλέξατε αρχικά να πληρώσετε για την κράτησή σας. Θα επιβαρυνθείτε με πιθανές τραπεζικές χρεώσεις και οι πιθανές καθυστερήσεις επιστροφής χρημάτων υπόκεινται σε διατραπεζικές συμφωνίες και όχι στο isferry.

Σε αυτήν την περίπτωση, το λιμενικό γραφείο της ναυτιλιακής εταιρείας σας θα εκδώσει νέα εισιτήρια επιβίβασης για το επόμενο πιθανό ταξίδι με πλοίο ή άλλη ημερομηνία ταξιδιού εάν το επιθυμείτε.

Σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης της αναχώρησης για λόγους ανωτέρας βίας (π. Συνιστούμε στους πελάτες να φτάσουν απευθείας στο λιμενικό γραφείο της ναυτιλιακής εταιρείας τους για να μάθουν εάν η διέλευση πραγματοποιείται ή όχι.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να διαχειριστείτε την κράτησή σας στην ενότητα του λογαριασμού μου στον ιστότοπό μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας μέσω email ή τηλεφώνου και θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τυχόν σφάλματα ή παραλείψεις. Όμως, δυστυχώς, δεν είναι πάντα δυνατό να διορθώσουμε τα λάθη, καθώς εξαρτάται από τους όρους κράτησης του μεταφορέα.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα του λογαριασμού μου ή για να επικοινωνήσετε μαζί μας, πρέπει να γνωρίζετε τη διεύθυνση email με την οποία ολοκληρώσατε την κράτηση και τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας.

Συνιστούμε να ακυρώσετε την κράτησή σας ηλεκτρονικά μέσω της ενότητας του λογαριασμού μου και να κάνετε μια νέα κράτηση με τα σωστά δεδομένα, ΑΝ η ημερομηνία αναχώρησης της κράτησής σας είναι περισσότερες από τρεις εβδομάδες πριν.

Τέλος, ο μεταφορέας και το isferry ενδέχεται να απαιτήσουν χρέωση τροποποίησης ή ακύρωσης. Πριν ολοκληρώσετε οποιαδήποτε τροποποίηση ή ακύρωση, θα σας ενημερώσουμε για την ακριβή χρέωση τροποποίησης ή ακύρωσης.