Check-in & επιβίβαση

Το check-in και η επιβίβαση σας φέρνουν ακόμα πιο κοντά στον προορισμό σας. Διαβάστε αυτές τις πληροφορίες για να αποφύγετε άσκοπες καθυστερήσεις και δυσκολίες στο λιμάνι.

Όλα τα είδη επιβατικών οχημάτων - ακόμα και το τροχόσπιτο ή το τρέιλερ σας! Το isferry εκτιμά τις διαφορετικές ανάγκες των ταξιδιωτών και ανέπτυξε ένα σύστημα κρατήσεων που επιτρέπει την κράτηση οποιουδήποτε επιβατικού οχήματος.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το πλοίο παρέχει χώρους γκαράζ. Επιπλέον, πρέπει να δίνεται η διαθεσιμότητα χώρων οχημάτων. Ορισμένα μικρότερα οχηματαγωγά πλοία δεν έχουν μεγάλους χώρους γκαράζ και η διαθεσιμότητα γίνεται γρήγορα, ειδικά στην υψηλή περίοδο.

Κατά την κράτηση, φροντίστε να εισαγάγετε τις σωστές διαστάσεις του οχήματος για να έχετε την καλύτερη τιμή και να αποφύγετε τυχόν επιπλέον χρεώσεις κατά το check-in. Μεταβείτε στην ενότητα όρων κράτησης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Να γνωρίζετε ότι όταν ταξιδεύετε με το όχημά σας, δεν θα έχετε πρόσβαση σε αυτό καθ' όλη τη διάρκεια της διέλευσης. Στη σελίδα του κάμπινγκ στο πλοίο, θα λάβετε πρόσθετες πληροφορίες για τα δρομολόγια Ιταλία Ελλάδα Ιταλία.

Δυστυχώς όχι. Ένα εισιτήριο δεν μεταβιβάζεται. Ο επιβάτης που αναγράφεται στο εισιτήριο θα πρέπει να είναι ίδιος με τον επιβάτη που επιβιβάζεται. Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε τον/τους επιβάτες που εμφανίζονται στην κράτησή σας, θα πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας μέσω της ενότητας ο λογαριασμός μου στον ιστότοπό μας και να κάνετε μια νέα με τον/τους επιβάτες που ταξιδεύουν.

Συνήθως, ναι, αρκεί να μας στείλετε με email τον τύπο του οχήματος, τη μάρκα, το μοντέλο, τον αριθμό πινακίδας κυκλοφορίας και τη χώρα εγγραφής και με την προϋπόθεση ότι οι μετρήσεις (μήκος και ύψος) είναι οι ίδιες με το όχημα που αναφέρεται στην κράτησή σας. Έχετε έτοιμο τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας για να τον μοιραστείτε με την ομάδα υποστήριξης πελατών για να κάνετε την τροποποίηση.

Σκεφτείτε περίπου 30 λεπτά για επιβάτες καθώς και για οχήματα. Αυτό μπορεί να διαφέρει από το ένα πλοίο στο άλλο και εξαρτάται κυρίως από τη διαμονή σας στο πλοίο, τη θέση στάθμευσης του οχήματός σας στο κατάστρωμα και τον αριθμό των επιβατών και των οχημάτων που ταξιδεύουν.

Όλοι οι επιβάτες, με ή χωρίς οχήματα, πρέπει να κάνουν check-in (αν δεν έχουν γίνει ήδη online μέσω web check-in). Κατά τη διαδικασία του check-in εκδίδεται το εισιτήριο επιβίβασης. Το εισιτήριο επιβίβασης είναι απαραίτητο για την επιβίβαση στο πλοίο και πρέπει να φυλάσσεται μέχρι την αποβίβαση.

Επιπλέον, κάθε ναυτιλιακή εταιρεία έχει τους κανόνες check-in και επιβίβασης. Ωστόσο, το check-in ξεκινά συνήθως 2 ώρες πριν από την αναχώρηση (για δρομολόγια εσωτερικού) και 3 ώρες πριν από την αναχώρηση (για διεθνή δρομολόγια). Επισημαίνουμε ότι το check-in για δρομολόγια εσωτερικού ολοκληρώνεται 30 λεπτά και για δρομολόγια εξωτερικού 45 λεπτά πριν την αναχώρηση του πλοίου. Μετά τη λήξη αυτού του χρόνου, η ναυτιλιακή δικαιούται να ακυρώσει την κράτησή σας χωρίς επιστροφή χρημάτων.

Η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου των λιμενικών γραφείων αναγράφονται στην επιβεβαίωση της κράτησής σας. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε πινακίδες κατεύθυνσης σε κάθε λιμάνι, που σας δείχνουν τον δρόμο προς το σημείο επιβίβασης του πλοίου σας. Συνήθως υπάρχει και το λιμενικό γραφείο. Ωστόσο, να πηγαίνετε πάντα στα λιμενικά γραφεία που αναφέρονται στην επιβεβαίωση της κράτησής σας, καθώς για τα δρομολόγια εσωτερικού μπορεί να είναι εκτός της περιοχής του λιμανιού και το check-in διεκπεραιώνεται από συνδεδεμένα με τα λιμενικά πρακτορεία της ναυτιλιακής εταιρείας.

Κατά το check-in ή/και την επιβίβαση, η ναυτιλιακή διατηρεί το δικαίωμα να μετρήσει τις διαστάσεις των οχημάτων που δηλώθηκαν στην κράτησή σας. Σε περίπτωση αποκλίσεων, οι επιβάτες θα υποχρεωθούν να πληρώσουν τη διαφορά.

Το isferry και οι υπάλληλοί του διατηρούν το δικαίωμα να διενεργούν λεπτομερείς ελέγχους ασφαλείας σε κρατήσεις που γίνονται με πιστωτική κάρτα κ.λπ., κατά το check-in και πριν από την επιβίβαση. Επιπλέον, σε περίπτωση δόλιας πληρωμής, το isferry και οι υπάλληλοί του διατηρούν το δικαίωμα να αρνηθούν την επιβίβαση και να ασκήσουν όλες τις νόμιμες αξιώσεις κατά του χρήστη.

Το isferry διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση* εάν:

  • Οι πληροφορίες των επιβατών και του ταξιδιωτικού αρχηγού είναι ανεπαρκείς ή ψευδείς (άγνωστοι ή παραπλανητικοί αριθμοί τηλεφώνου και/ή διευθύνσεις email, λανθασμένα ονόματα επιβατών και αρχηγού ταξιδιού, λάθος μεγέθη/τύποι/κατηγορίες οχημάτων κ.λπ.)
  • Τα δεδομένα κατόχου πιστωτικής κάρτας είναι λανθασμένα
  • αντίγραφα των απαραίτητων εγγράφων (διαβατήριο, ταυτότητα, αποδεικτικό ιδιοκτησίας πιστωτικής κάρτας κ.λπ.) δεν μπορούν να παρασχεθούν εγκαίρως εάν ζητηθούν

*Ισχύουν οι όροι κράτησης για ακύρωση πελάτη.

Ο ίδιος ο οδηγός θα οδηγεί το όχημα επί του σκάφους σύμφωνα με την ασφάλεια της SOLAS. Οι συνοδοί οχημάτων και οι επιβάτες χωρίς αυτοκίνητα θα πρέπει να περπατούν επί του σκάφους. Τα οχήματα επιβιβάζονται σύμφωνα με καθορισμένη σειρά από το πλήρωμα του πλοίου και μπορούν να σταθμεύσουν σε οποιοδήποτε κατάστρωμα στάθμευσης. Στο κατάστρωμα στάθμευσης, θα δοθεί στον οδηγό μια απόδειξη που θα αναφέρει το κατάστρωμα στάθμευσης. Η είσοδος στο κατάστρωμα στάθμευσης απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επομένως, είναι σημαντικό να πάρετε μαζί σας από το όχημα όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε.

Τα ακόλουθα έγγραφα είναι απαραίτητα για το ταξίδι:

  1. Οι αριθμοί αναφοράς κράτησης της κράτησής σας
  2. Το δελτίο ταυτότητας (χώρες Σένγκεν) ή διαβατήριο κάθε επιβάτη
  3. Η άδεια κυκλοφορίας και η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (σε περίπτωση που ταξιδεύετε με όχημα)

Η ναυτιλιακή εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να

  • αρνούνται την επιβίβαση* χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα,
    μετρήστε τις διαστάσεις του οχήματος(ων) που αναφέρονται στην κράτηση και ζητήστε από τους επιβάτες
  • να πληρώσουν τη διαφορά σε περίπτωση αποκλίσεων.

*Εάν απαγορεύεται η είσοδος σε έναν επιβάτη σε άλλη χώρα, ο επιβάτης επιβαρύνεται αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής.
*Σε περίπτωση που το Λιμεναρχείο επιβάλει πρόστιμο λόγω ακυρότητας ή έλλειψης ταξιδιωτικών εγγράφων, τα έξοδα προστίμου βαρύνουν αποκλειστικά τον επιβάτη.
*Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το αντίστοιχο προξενείο για λεπτομέρειες σχετικά με την είσοδό τους σε άλλη χώρα.
*Σε περίπτωση που ένας επιβάτης επιθυμεί να αποβιβαστεί πριν το πλοίο φύγει από το λιμάνι ή σε διαφορετικό λιμάνι από αυτό που αναφέρεται στην κράτηση, υποχρεούται να δηλώσει την απόφασή του στο λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του όλες τις αποσκευές και τα οχήματα. .
*Σε κάθε περίπτωση, ισχύουν και οι όροι κράτησης του συνεργαζόμενου ταξιδιωτικού μας γραφείου.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ένα εισιτήριο σε πλήρως ηλεκτρονική μορφή με το οποίο μπορείτε να κάνετε check-in online για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις στην ουρά στα λιμενικά για την έκδοση του εισιτηρίου επιβίβασης. Με ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο, έχετε ήδη στα χέρια σας το πραγματικό εισιτήριο επιβίβασης και είστε έτοιμοι για επιβίβαση - όπως γνωρίζετε ήδη τη διαδικασία από τις αεροπορικές εταιρείες.

Δεν έχουν εφαρμόσει ακόμη όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Εάν μια ναυτιλιακή προσφέρει web check-in, θα σας ειδοποιήσουμε κατά τη διαδικασία κράτησης και μετά την παραλαβή της επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα μπορείτε να συνεχίσετε άμεσα ή σε μεταγενέστερο στάδιο τη διαδικασία web check-in και την ηλεκτρονική έκδοση του εισιτηρίου επιβίβασής σας. Με το web check-in, δεν χρειάζεται πλέον να κάνετε check-in στο λιμενικό γραφείο και είστε έτοιμοι για επιβίβαση!

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι εάν δεν είναι δυνατό το web check-in, θα πρέπει να ακολουθήσετε την τυπική διαδικασία check-in. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο "Πού μπορώ να βρω το λιμενικό γραφείο (check-in/επιβίβαση) για την παραλαβή του εισιτηρίου επιβίβασής μου;" και τους όρους κράτησης.

Έχετε δύο επιλογές για check-in:

  1. Web check-in: Το web check-in είναι συνήθως διαθέσιμο 48 ώρες πριν από κάθε προγραμματισμένη αναχώρηση (ανάλογα με τη ναυτιλιακή). Φροντίστε να κάνετε check-in έγκαιρα και να εκδώσετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο επιβίβασης.
  2. Check-in λιμενικού γραφείου: Το check-in του λιμενικού γραφείου είναι διαθέσιμο περίπου 1 έως 3 ώρες πριν από κάθε προγραμματισμένη αναχώρηση. Φροντίστε να κάνετε check-in έγκαιρα και να παραλάβετε το φυσικό σας εισιτήριο επιβίβασης πριν επιβιβαστείτε στο πλοίο. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι το check-in κλείνει περίπου σαράντα πέντε (45') λεπτά πριν την αναχώρηση για διεθνή δρομολόγια και περίπου τριάντα (30') λεπτά πριν την αναχώρηση για δρομολόγια εσωτερικού.

Οι επιβάτες θα πρέπει να παρουσιαστούν στο σημείο ελέγχου εισιτηρίων και/ή επιβίβασης τουλάχιστον δύο (2) ώρες πριν από την αναχώρηση για διεθνή δρομολόγια και τουλάχιστον μία (1) ώρα πριν από την αναχώρηση για δρομολόγια εσωτερικού. Μετά από αυτό το διάστημα, η ναυτιλιακή διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς επιστροφή χρημάτων.

Εξαρτάται από τον μεταφορέα και τη διαδρομή. Το εισιτήριό σας ισχύει για συγκεκριμένη ημερομηνία, ώρα, λιμάνι, πλοίο και μεταφορέα. Τις περισσότερες φορές, εναπόκειται στη ναυτιλιακή εταιρεία να τροποποιήσει το εισιτήριό σας για την επόμενη πιθανή αναχώρηση. Ωστόσο, ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις τροποποίησης ή ακύρωσης. Καλέστε απευθείας το λιμενικό γραφείο εάν παρατηρήσετε ότι δεν θα φτάσετε στο λιμάνι εγκαίρως. Θα σας προτείνουν την καλύτερη λύση.

Αυτό διαφέρει από το ένα λιμάνι στο άλλο. Τα περισσότερα λιμάνια διαθέτουν θέσεις στάθμευσης κοντά στα σημεία check-in.