Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Η κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων δεν γίνεται αποδεκτή από το σύστημα, γιατί;

1. Το σύστημα αναγνωρίζει μόνο κρατήσεις οι οποίες γίνονται μέχρι και μια ημέρα πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου.

2. Μπορεί να τύχει ο κεντρικός διακομιστής «server» να είναι εκτός λειτουργίας την στιγμή που προσπαθείτε να κάνετε την κράτησή σας. Δοκιμάστε ξανά μετά από 5 λεπτά.

3. Μπορεί να τύχει το σύστημα να είναι υπερφορτωμένο τη στιγμή την στιγμή που προσπαθείτε να κάνετε την κράτησή σας. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία μετά από λίγο χρονικό διάστημα.

4. Εάν εξακολουθεί να είναι αδύνατη η πραγματοποίηση της κράτησης, επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς την χρήση πιστωτικής κάρτας;

Ναι, από τώρα κει στο εξής είναι δυνατή η κράτηση εισιτηρίων χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τραπεζικό έμβασμα. Σχετικές πληροφορίες θα βρείτε στην αρχική σελίδα αφού επιλέξετε το εικονίδιο «πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα».

Είμαι άνω των 60 χρονών, δικαιούμαι έκπτωση;

Εάν προβλέπεται σχετική έκπτωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία, θα δείτε στο online σύστημα της isFerry την μειωμένη τιμή.

Έχω ακούσει ότι μερικές ακτοπλοϊκές εταιρείες κάνουν έκπτωση στην τιμή για πολύτεκνες οικογένειες. Θα λάβω αυτή την έκπτωση κάνοντας κράτηση στην ιστοσελίδα σας;

Ασφαλώς. Εάν προβλέπεται σχετική έκπτωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία, θα δείτε στο online σύστημα της isFerry την μειωμένη τιμή.

Θα παραλάβω εισιτήριο για την κράτησή μου;

Η isFerry δεν αποστέλλει εισιτήρια. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας μέσω της ιστοσελίδας μας, εκτυπώνετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (επιβεβαίωση κράτησης) απευθείας. Με αυτό το έντυπο θα παραλάβετε από το λιμενικό πρακτορείο (check-in) της εκάστοτε ακτοπλοϊκής την κάρτα επιβίβασής σας, και θα είστε έτοιμοι για επιβίβαση.

Πως θα λάβω την επιβεβαίωση της κράτησης για το ηλεκτρονικό μου εισιτήριο;

Μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας μέσω της ιστοσελίδας μας, εκτυπώνετε τη σελίδα «Επιβεβαίωση κράτησης». Αυτή είναι συγχρόνως η επιβεβαίωση της κράτησής σας. Τόσο γρήγορα και απλά. Σε περίπτωση που κάνετε τηλεφωνική κράτηση, θα σας αποστείλουμε εμείς το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Τα στοιχεία των επιβατών για την κράτηση έχουν λάθη. Τι μπορώ να κάνω;

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και εμείς θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα λάθη. Οφείλουμε όμως να σας προειδοποιήσουμε ότι μια διόρθωση δεν είναι πάντα δυνατή. Εκτός τούτου, η ακτοπλοϊκή εταιρεία μπορεί να χρεώσει έξοδα αλλαγής.

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης θα επιβαρυνθώ με έξοδα ακύρωσης;

Ναι, θα χρεωθείτε με το ποσό των 40 € για δρομολόγια εξωτερικού και 25 € για δρομολόγια εντός Ελλάδας για κάθε κράτηση (όχι για κάθε επιβάτη) από την isFerry. Σε αυτό προστίθεται το τέλος ακύρωσης της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Σε ποιο ποσό ανέρχονται τα τέλη ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εταιρειών;

Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες χρεώνουν τα εξής τέλη ακύρωσης:
0% σε περίπτωση μη πραγματοποίησης ταξιδίου για λόγους ανωτέρας βίας. (π.χ. κακοκαιρία).
Μέχρι και 30 ημέρες πριν την ημερομηνία απόπλου: Το εισιτήριο μπορεί να ακυρωθεί /ή να τροποποιηθεί η ημερομηνία του ταξιδιού χωρίς την επιβολή τελών ακύρωσης.
29 έως 15 ημέρες πριν την ημερομηνία απόπλου: 50% της τιμής των ναύλων ως χρέωση ακύρωσης. Εναλλακτικά, το εισιτήριο μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετική ημερομηνία αναχώρησης (χρεώνεται η διαφορά στην τιμή των ναύλων εφόσον υπάρχει).
14 έως 8 ημέρες πριν την ημερομηνία απόπλου: 75% της τιμής των ναύλων ως χρέωση ακύρωσης. Εναλλακτικά, το εισιτήριο μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετική ημερομηνία αναχώρησης (χρεώνεται η διαφορά στην τιμή των ναύλων εφόσον υπάρχει).
Έως 7 ημέρες πριν την ημερομηνία απόπλου: 100% της τιμής των ναύλων ως χρέωση ακύρωσης. Εναλλακτικά, το εισιτήριο μπορεί να τροποποιηθεί για διαφορετική ημερομηνία αναχώρησης (χρεώνεται η διαφορά στην τιμή των ναύλων εφόσον υπάρχει).

Ακύρωση της κράτησης Early booking, Προσφορά Χειμώνα/Άνοιξης, ειδικές προσφορές κ.ά.
Σε περίπτωση ακύρωση μετά την πραγματοποίηση της κράτησης, ο πελάτης χάνει κάθε δικαίωμα για επιστροφή των ναύλων.

Επισήμανση: Όλες οι άνω πληροφορίες δεν είναι δεσμευτικές. Οι ακριβοί όροι ακύρωσης της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρίας είναι στη διάθεσή σας κατά την ολοκλήρωση της κράτησης και πριν προβείτε στην εξόφληση των ναύλων.

Σας συνιστούμε σε κάθε περίπτωση να προβείτε σε σύναψη ασφαλιστικής ταξιδιωτικής κάλυψης που καλύπτει τις παραπάνω περιπτώσεις!

Τι θα συμβεί εάν ακυρωθεί το ταξίδι μου;

Σε αυτή την περίπτωση θα λάβετε καινούριες κάρτες επιβίβασης από το λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής σας για το αμέσως επόμενο δυνατό δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί ή για μια ημερομηνία απόπλου που εσείς επιθυμείτε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που καθυστερήσετε να φτάσετε στο λιμάνι αναχώρησης ή το δρομολόγιο δεν πραγματοποιηθεί λόγω ανωτέρας βίας (καταιγίδα), παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε με το λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής προκειμένου να πληροφορηθείτε για τη νέα ώρα απόπλου του πλοίου. Συστήνουμε στους ταξιδιώτες να επικοινωνήσουν απευθείας με την ακτοπλοϊκή εταιρεία για την πραγματοποίηση ή μη του ταξιδιού.

Πως μπορώ να τροποποιήσω την κράτηση ή μέρος της κράτησης μου;

Δυστυχώς αυτό δεν είναι δυνατόν. Θα πρέπει να ακυρώσετε την κράτησή σας και να κάνετε νέα.

Η isFerry δεν κάνει δεκτές τυχόν τροποποιήσεις μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.

Πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα, εάν ακυρώσω την κράτησή μου;

Με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήσατε όταν πληρώσατε. Τα χρήματα (μείον των τελών ακύρωσης και του κόστος επεξεργασίας) θα επιστραφούν στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας ή της τράπεζάς σας εάν έχετε πληρώσει με διαταγή πληρωμής. Πιθανά τέλη εμβάσματος χρεώνονται σε εσάς.

Στην κράτηση έχω δηλώσει συγκεκριμένο όχημα. Μπορώ να επιβιβαστώ με άλλο όχημα;

Κατά κανόνα, ναι, σε περίπτωση που μας στείλετε τα στοιχεία για τον τύπο, το μοντέλο και τον αριθμό πινακίδων του οχήματος με ηλεκτρονικό μήνυμα. Προϋπόθεση είναι επίσης ότι οι διαστάσεις του οχήματος δεν είναι διαφορετικές από αυτές που δηλώσατε για το άλλο όχημα. Για μια τροποποίηση χωρίς πρόβλημα παρακαλούμε να μας αναφέρετε τον αριθμό κράτησης σας.

Δεν μπορώ να ταξιδέψω, μπορεί κάποιος άλλος να ταξιδέψει στη θέση μου;

Δυστυχώς όχι. Το εισιτήριο δεν μεταβιβάζεται. Το εισιτήριο είναι ονομαστικό και προσωπικό και ισχύει μόνο για τα άτομα που εκδόθηκε.

Πως θα βρω το λιμενικό γραφείο για το check-in;

Θα βρείτε την διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου του λιμενικού γραφείου στις πληροφορίες που υπάρχουν πάνω στο εισιτήριο/επιβεβαίωση κράτησης σας. Σε κάθε λιμάνι υπάρχουν πινακίδες που θα σας οδηγήσουν στην συγκεκριμένη προβλήτα από όπου θα αναχωρήσει το πλοίο σας. Συνήθως βρίσκεται και το check-in εκεί (έλεγχος εισιτηρίου).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα νησιά θα πρέπει να παραλάβετε την κάρτα επιβίβασης από το λιμενικό γραφείο που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό σας εισιτήριο.

Ποια έγγραφα χρειάζομαι για το check-in;

1. Τον αριθμό αναφοράς και κράτησης (ηλεκτρονικό εισιτήριο/επιβεβαίωση κράτησης) της κράτησης σας
2. έγκυρη αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο για κάθε επιβάτη για τον οποίο έχετε κάνει κράτηση
3. Άδεια αυτοκινήτου και δίπλωμα οδήγησης (σε περίπτωση πουταξιδεύετε με όχημα)

Πότε ξεκινάει και πότε τελειώνει ο έλεγχος εισιτηρίων (Check-in);

Κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει τους δικούς της κανονισμούς. Κατά κανόνα ο έλεγχος ξεκινάει 2 ώρες πριν τον απόπλου (για ταξίδια εσωτερικού) ή 3 ώρες πριν τον απόπλου για διεθνή ταξίδια όπως π.χ. Ελλάδα-Ιταλία. Σας επισημάνουμε ότι ο έλεγχος εισιτηρίων για τα ταξίδια εσωτερικού τελειώνει 30 λεπτά πριν την αναχώρηση και για ταξίδια εξωτερικού 45 λεπτά πριν την αναχώρηση. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού διαστήματος η ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση, χωρίς να επιστρέψει την αξία των εισιτηρίων.

Πόση ώρα χρειάζεται για την αποβίβαση;

Υπολογίστε περίπου 30 λεπτά. Αυτό όμως εξαρτάτε και από το πλοίο με το οποίο ταξιδεύετε και από την θέση του οχήματός σας στο κατάστρωμα.

Υπάρχουν θέσεις στάθμευσης στο λιμάνι;

Αυτό διαφέρει από λιμάνι σε λιμάνι. Στα περισσότερα λιμάνια υπάρχουν θέσεις στάθμευσης κοντά στο check-in.

Τι θα συμβεί εάν χάσω το πλοίο μου;

Εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία και το δρομολόγιο. Το εισιτήριο σας ισχύει για μια ορισμένη ημερομηνία, για συγκεκριμένη ώρα, λιμάνι, πλοίο και ακτοπλοϊκή. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στο χέρι των ακτοπλοϊκών εταιρειών να αλλάξουν το εισιτήριο για την επόμενη δυνατή αναχώρηση. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις μπορεί να δημιουργηθούν έξοδα τροποποίησης ή ακύρωσης. Εάν αντιληφθείτε ότι δεν προλαβαίνεται να φτάσετε έγκαιρα στο λιμάνι, επικοινωνήστε με το λιμενικό πρακτορείο. Εκεί θα σας βρουν τη καλύτερη λύση.

Τι κάνω εάν δεν γνωρίζω τον αριθμό των πινακίδων μου (ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, νέο όχημα κτλ.);

Όταν σας ζητηθεί από την isFerry να δηλώσετε το αριθμό πινακίδων και άλλα στοιχεία του οχήματός σας (3ο βήμα κράτησης), σημειώστε στο πεδίο «νέο» (Πεδία: μάρκα, μοντέλο, αριθμός κυκλοφορίας, χώρα που έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας). Την ημέρα της αναχώρησης θα δηλώσετε τον αριθμό κυκλοφορίας και τα υπόλοιπα στοιχεία του οχήματος στο λιμενικό πρακτορείο του αντίστοιχου λιμανιού.

Σημείωση: Τα στοιχεία και οι διαστάσεις των οχημάτων δεν πρέπει να αποκλίνουν σε μεγάλο βαθμό από αυτά που δηλώθηκαν κατά την κράτηση (1ο βήμα κράτησης)! Εάν όμως αυτό συμβεί, θα πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά του ναύλου στο λιμενικό πρακτορείο.